8e Etappe van Redondela Naar Potevedra - Reisverslag uit Gondomar, Portugal van Antoon Wisman - WaarBenJij.nu 8e Etappe van Redondela Naar Potevedra - Reisverslag uit Gondomar, Portugal van Antoon Wisman - WaarBenJij.nu

8e Etappe van Redondela Naar Potevedra

Door: Antonio

Blijf op de hoogte en volg Antoon

05 September 2015 | Portugal, Gondomar

Het is vandaag 5 september 2015.
Start van mijn 8e etappe. Weer vroeg mijn bed uit en kijken of de was droog is. Deels wel en een deel niet. Dit maar aan de rugzak gebonden met knijpers. Zoals gebruikelijk eerst maar aan de Koffie. Dat was hier niet een probleem, de stad is groot genoeg, keus genoeg. En dan maar weer op stap. Het was erg druk in de Herberg en daarom had ik besloten na PONTEVEDRA een spirituele route te gaan lopen, met de hoop dat dit minder druk zal zijn. Ik heb heb een volder daar over mee genomen met zeker het plan dit te doen. Eerst maar en informeren bij de volgende Alberque of de bood vaart en wat meer info zien te krijgen.
Vanaf Redondela zit ik weer op de Portugese route naar Santiago. Dus kan met een gerust hart de gele pijltjes weer volgen, wat voor die tijd niet altijd kon. Gaan dus weer meer van de weg af door de bossen en Bergen. betekend wel weer meer klimmen. Het is een mooie route met wat leuke bezienswaardig heden, zoals het kleine kerkje wat ik vanbinnen heb gefotografeerd. maar ook de moderne brug naast de nog met voet stappen aangegeven oversteek van dat beekje. Allemaal erg mooi Kom onderweg mijn vrienden tegen uit Polen, even op de foto gezet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antoon

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Antoon Wisman. Ik ben gepensioneerd en heb al 1 keer een Camino naar Santiago de Compostela gelopen. zo ook naar Fisterra mijn eerste Camino was in 2011, samen met een vriend, die dit al div. keren heeft gedaan. Heb toen de route De La Plata gelopen. Ik ben 68 jaar en gehuwd. Woon in West-Friesland en wel in Venhuizen. heb voordat ik ging wandelen veel hart gelopen, maar door rug problemen ben ik daar mee gestopt. wandelen gaat prima. Tevens ben ik een Naturist die zo af en toe als er de gelegenheid voor is, lekker in mijn blootje loop of op het strand lig. zo ook op deze reis.

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 8770

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 15 September 2015

Mijn derde reis

28 Augustus 2015 - 15 September 2015

Camino Route De La Costa

Landen bezocht: