Mijn eerste Etape 1 van Porto naar POVOA de VARZIM - Reisverslag uit Porto, Portugal van Antoon Wisman - WaarBenJij.nu Mijn eerste Etape 1 van Porto naar POVOA de VARZIM - Reisverslag uit Porto, Portugal van Antoon Wisman - WaarBenJij.nu

Mijn eerste Etape 1 van Porto naar POVOA de VARZIM

Door: Antoon (Antonio)

Blijf op de hoogte en volg Antoon

29 Augustus 2015 | Portugal, Porto

Het is 29 Augustus 2015, ben redelijk voeg opgestaan en nu eerst ontbijten, samen met een Duitse dame. Zij gaat de route Portugese volgen. Zij start ook echt in de stad Porto. Ik ga vanuit de Alberque, richting de kust. Dat wordt nog even zoeken. Maar ik heb GPS op de telefoon dus moet lukken. Om 07.30 uur stap ik de deur uit en ben dus op weg. Eerst maar weer richting Vliegveld en dan proberen daar om heen te komen. Dit werd nog een dingetje. Diversen keren gevraagd en uiteindelijk toch de juiste weg gevonden. Kwam nog voor een dilemma te staan. Ik zou onder de start en landings baan kunnen lopen, maar helaas deze was dusdanig afgesloten dat ik moest doorlopen en er om heen. Dit is uiteindelijk gelukt. Ben op de Route da Costa terecht gekomen. Ben deze maar blijven volgen, zodat ik toch bij de volgende Alberque kom. De wandeling verloopt voor spoedig en vindt uiteindelijk, na diversen keren de weg te hebben gevraagd, mijn Alberque. Nadat ik mijn rugzak en het bed in orde heb gemaakt, ben ik weer aan de wandel gegaan om het plaatsje waar ik verblijf., toch even te verkennen. Zo ook nog even van de zon te genieten. Daarna wat boodschappen gedaan en een restaurant gezocht voor mijn avond maal. Dat hort er ook bij. Vervolgens om een uur of negen weer mijn bed opgezocht en sliep redelijk vroeg. morgen weer vroeg op, voor dag 2 (etappe 2).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antoon

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Antoon Wisman. Ik ben gepensioneerd en heb al 1 keer een Camino naar Santiago de Compostela gelopen. zo ook naar Fisterra mijn eerste Camino was in 2011, samen met een vriend, die dit al div. keren heeft gedaan. Heb toen de route De La Plata gelopen. Ik ben 68 jaar en gehuwd. Woon in West-Friesland en wel in Venhuizen. heb voordat ik ging wandelen veel hart gelopen, maar door rug problemen ben ik daar mee gestopt. wandelen gaat prima. Tevens ben ik een Naturist die zo af en toe als er de gelegenheid voor is, lekker in mijn blootje loop of op het strand lig. zo ook op deze reis.

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 8784

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 15 September 2015

Mijn derde reis

28 Augustus 2015 - 15 September 2015

Camino Route De La Costa

Landen bezocht: