5e Dag van A Guarda naar O Porto/Mougas - Reisverslag uit Viana de Cega, Spanje van Antoon Wisman - WaarBenJij.nu 5e Dag van A Guarda naar O Porto/Mougas - Reisverslag uit Viana de Cega, Spanje van Antoon Wisman - WaarBenJij.nu

5e Dag van A Guarda naar O Porto/Mougas

Door: Antonio

Blijf op de hoogte en volg Antoon

02 September 2015 | Spanje, Viana de Cega

Vandaag 2 september 2015.

Vanmorgen weer op tijd gestart, maar deze keer zonder de gebruikelijke koffie. Was geen Tabaco open. Op naar het eerste dorp waar dit wel mogelijk is.
Weer langs de kust naar Mougas / O Porto. Tijdens mijn wandeling ben ik wel het een en ander tegen gekomen, zoals de BOOT die achter in de tuin lag, maar toen ik over het muurtje keek was het geen echte boot, maar een va beton en diende als schuurtje. Best grappig. Maar ook weer een geiten hoeder die rustig met zijn geiten aan de wandel was. Zo ook een in aanbouw zijnde hotel/Huis, was gewoon als een ruïne. ik zij nog in mezelf, een op knappertje. Wel heel erg groot. Dus toch maar even door gelopen. zo kom je diversen leuke dingen tegen. Zo ook hoe men een paard naar een weide brengt. Dit doe je gewoon met de auto. Een hoofd leidsel vast houden en dan stapvoets rijden naar de weide. heb dit wel gefilmd maar geen foto van genomen. jammer. en dan nog het genieten van de zon ondergang. Deze was erg mooi. daarna gewoon weer na min bed toe.
P.S. Het Poolse jonge stel was er uiteraard ook weer, zo ook de Italiaanse dame.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antoon

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Antoon Wisman. Ik ben gepensioneerd en heb al 1 keer een Camino naar Santiago de Compostela gelopen. zo ook naar Fisterra mijn eerste Camino was in 2011, samen met een vriend, die dit al div. keren heeft gedaan. Heb toen de route De La Plata gelopen. Ik ben 68 jaar en gehuwd. Woon in West-Friesland en wel in Venhuizen. heb voordat ik ging wandelen veel hart gelopen, maar door rug problemen ben ik daar mee gestopt. wandelen gaat prima. Tevens ben ik een Naturist die zo af en toe als er de gelegenheid voor is, lekker in mijn blootje loop of op het strand lig. zo ook op deze reis.

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 8776

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 15 September 2015

Mijn derde reis

28 Augustus 2015 - 15 September 2015

Camino Route De La Costa

Landen bezocht: