Etappe 2 Van POVOA de VARZIN naar MARINHAS - Reisverslag uit Porto, Portugal van Antoon Wisman - WaarBenJij.nu Etappe 2 Van POVOA de VARZIN naar MARINHAS - Reisverslag uit Porto, Portugal van Antoon Wisman - WaarBenJij.nu

Etappe 2 Van POVOA de VARZIN naar MARINHAS

Door: Antonio

Blijf op de hoogte en volg Antoon

30 Augustus 2015 | Portugal, Porto

Het is vandaag 30 Augustus en begin dus aan mijn tweede etappe. Het is mistig, damp uit zee. Eerst maar even naar de Tabaco voor koffie met een broodje. Ben om 7.30 gaan lopen. Nu langs de kust verder naar het noorden. Ben langs de boulevard gaan lopen en op het strand waren ze alweer aan het werk om de strand tentjes voor de gasten op te bouwen. s'Avonds worden deze n.l. afgebroken. Na een anderhalf uur ongeveer trok de damp een beetje op, en werd het weer zonnig. Deze dag echt veel langs de zee gelopen met mooie paden en niet zoveel klim werk. Ben op een gegeven moment toch wat opgelopen met een Frans man en een Duitse dame. De Dame is waarschijnlijk door gelopen, maar de frans man niet. daar s'avonds mee gegeten. Was erg gezellig. We zijn elkaar later toch weer meer tegen gekomen. Nadat ik bij de alberque ben aan gekomen, het ritueel van wassen en boodschappen doen, ben ik vervolgens even naar het strand gegaan. Daar heerlijk even van genoten. moest daar wel een stukje voor lopen, maar dat was de moeite wel waard. Onderweg terug wat te drinken mee genomen en bij de Alberque nog wat in de zon gezeten met een heerlijk koud biertje. Had ik wel verdiend.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antoon

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Antoon Wisman. Ik ben gepensioneerd en heb al 1 keer een Camino naar Santiago de Compostela gelopen. zo ook naar Fisterra mijn eerste Camino was in 2011, samen met een vriend, die dit al div. keren heeft gedaan. Heb toen de route De La Plata gelopen. Ik ben 68 jaar en gehuwd. Woon in West-Friesland en wel in Venhuizen. heb voordat ik ging wandelen veel hart gelopen, maar door rug problemen ben ik daar mee gestopt. wandelen gaat prima. Tevens ben ik een Naturist die zo af en toe als er de gelegenheid voor is, lekker in mijn blootje loop of op het strand lig. zo ook op deze reis.

Actief sinds 14 Juli 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 8769

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2015 - 15 September 2015

Mijn derde reis

28 Augustus 2015 - 15 September 2015

Camino Route De La Costa

Landen bezocht: